.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهردار ساری خبر داد
احداث سالن آمفی‌تئاتر و موزه در بوستان ولایت ساری
شهردار ساری از احداث سالن آمفی‌تئاتر و موزه در بوستان ولایت این شهر خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مرکز امور رسانه شهرداری ساری، مهدی عبوری در نشست با مسئولان و دست‌اندرکاران پروژه بوستان ولایت، اظهار کرد: در کمتر پروژه‌ای طی سال‌های دور مانند پروژه بوستان ولایت ملزم بودیم چند صدهزار مترمربع خاک‌برداری کنیم یا برای امور تاسیساتی چند ده کیلومتر لوله‌گذاری کنیم.

وی افزود: در کنار این اقدامات به‌کارگیری تعداد چشمگیری مهندس در رشته‌های گوناگون و مشاوران و طراحان متعدد و صاحب رای و سبک، ابعاد پروژه بوستان مورد نظر را بسیار وسیع و مهم کرده است.

شهردار ساری با تشکر از همه آنهایی که نقشی در این پروژه دارند، بیان داشت: آنچه سبب خرسندی است این است که همه دریافتند چه پروژه مهم و عظیمی به آنها سپرده شده و به همین دلیل همه وقت و توان خود را به این کار بزرگ و پرافتخار معطوف کرده‌اند نمونه بارز آن هم در تعطیلات اخیر به نمایش گذاشتند چون هر ساعت از شبانه‌روز که برای بازدید می‌آمدیم در حال کار و تلاش بودند.

عبوری با برشمردن ویژگی‌های ممتاز و منحصربه‌فرد بوستان ولایت، خاطرنشان کرد: شهری که 6 هزار سال تاریخ دارد برای نمایش عظمت خود حتی یک موزه هم ندارد این در حالی است که چندصد هزار قطعه با ارزش به‌صورت پراکنده وجود دارد که بیان‌گر هنر و فرهنگ و تاریخ ساری است.

وی گفت: شهری که گهواره هنرمندان بسیاری در حوزه تئاتر محسوب می‌شود فاقد یک سالن بزرگ و با ارزش است که با احداث آمفی‌تئاتر بوستان ولایت این کاستی بزرگ جبران می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.